Crazy weekend

Den här helgen var galet rolig! Det blev väldigt mycket kalasande.
Jag låter bilderna säga sitt den här gången..
Fredag


Sen erbjöd sig en vänlig själ att ta kort på oss så att båda kunde vara med!


Lördag
Inga bilder tillgängliga!
Moa tog snällt med sig kameran till jobbet men lämnade minneskortet hemma ;)
Den enda bilden jag har är när vi var ute och åt lunch på en mexikansk restaurang.
Såå goda tacos och så roliga stolar :P


Söndag
I söndags gjorde jag och Ruth pankakstårta till Moa. Ruth gjorde väl kanske den tråkiga biten, pankakorna och jag hjälpte till mig att fylla upp den ;)
Men vi var dock tvugna att smaka på den, kunde inte vänta riktigt tills Moa kom hem. Sjukt god! Lite kortspel på det och söndagen var komplett.
Igår mådde jag dock inte helt hundra, mådde jätte illa på jobbet. Ruth och Moa kände sig inte helt okej de heller. vi skyller på Ruth för panktårtsförgiftning den här gången ;( sorry Ruth var tvungen ;)
Sen var det dags för lite show off! Imponerade lite på Ruth, hon blev rätt impad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0