Follow your moms advice!

Alltid när jag och min syster var mindre och hade kramp i magen så fick vi en liten stark shot av mamma för att det skulle lugna magen och slappna av musklerna.
Jag kommer ihåg det så väl, när man skulle ta den där shoten. Man höll för näsan och hade mamma bredvid sig som sa "ta den bara snabbt det är inte så farligt". Det som gör hela den här tanken rolig är att alla som känner min mamma vet vad hon tycker om alkohol och kan därför förstå att det inte händer i vanligheterna att mamma uppmuntrar en till att shota ;)
Igår när jag pratade med mamma i telefon och sa att jag inte mådde bra att jag hade ont i magen frågade hon direkt. "Har du någon sprit där hemma"?

Kommentarer
Postat av: Ruth

Det här fixar jag vet du Tea. Jag ska agera extramamma ;)

2011-08-18 @ 16:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0