Getting better!

Idag när jag vakna kände jag mig mycket bättre! Jag kännde mig till och med ännu bättre efter jag hade duschat, som en ny människa! Jag klädde på mig och gick ner till stan för att köpa lite mat och lakan. Jag har haft samma lakan sen jag flyttade hit. Lite äckligt? Yes, indeed! Jag köpte jätte fina påslakan med små fåglad broderat :) Jag köpte även actimel och tranbärs juice för magen, nu jäklar ska jag börja ta hand om den igen.

När jag kom hem var jag dock helt slut så jag kanske inte är riktigt helt frisk än.
Resten av kvällen blir därför att kolla på lite mer filmer!
Precis när jag skrev klart detta inlägg kom Mark hem, (killen jag delar lägenhet med). Han hade köpt en ask choklad till mig! Så snällt. Jag kände mig dock lite taskig för jag tog emot asken med choklad och gick tillbaka in i rummet, efter att jag tackat snällt för den! Jag gillar verkligen inte att umgås med andra när jag är sjuk, vill bara vara för mig själv då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0