Stake Friday, IKEA Saturday

Min läkare sa till mig att jag behöver äta rött kött! En läkares råd lyssnar man på, så enkelt är det så gick jag till slaktaren och köpte två stora blodiga stekar i fredags. Christian, mäster stekaren fick tillaga de! Så gott!
I lördags var jag och söta Ruth på IKEA. Vi gjorde allt förutom att spendera pengar. Vi gick runt och tog friheten att powernapa i sängarna, laga lite mat i köken, testa badummen och det bästa av allt, vi åt köttbullar och potatismos med lingonsylt! Gott!! Om IKEA låg närmare skulle jag gå dit varje dag för att äta!
Sen var det dags att göra sig hemmastad
Kontoret på HP?
Sen var det dags att snygga till det lite i butiken, det kan ju inte se ut hur som helst.
Power nap?
Dags att hälsa på hos kära Mr and Miss Schwensson för lite hårfixning
Lite kvalitets tid med en liten tjej som också hade IKEA som sitt hem för en dag
Sen fick det vara slut på det roliga, dags för mat!!

Kommentarer
Postat av: moa

efter löning får det bli mer IKEA! :D

2011-08-29 @ 13:03:13
URL: http://moamedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0