"Home" from Croatiiiaa

Nu är jag tillbaka i Dublin igen. Jag skrev "Home" för jag vet inte riktigt än om Dublin känns som ett hem.
Det är jätte kul här och jag lever verkligen livet men det känns mer som en station som jag har stannat på för att ha lite kul på och göra lite underverk ;) Nästa destination flyget (privat jeten) ska ta mig till kommer vara ett varmt land ;) det kommer dock inte ske snart, jag är Inte klar med Dublin än!

Men men nog med text, jag föredrar bilder!!
Lite bilder från Croooatia
Pappa VS Tea















Det blev dessa ;)

Mammsen och pappsen


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh va mysiga bilder på mysiga familjen och söta du!!

Wish I was there with you! om två år!

Massa kramar



2011-08-09 @ 00:54:52
URL: http://alexandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0