Home from work today

Jag har haft ont i magen och kännt mig konstig sen i måndags den här veckan :( jätte konstigt. Så i morse bestämmde jag mig att stanna hemma och vila hela dagen.
Fick nyss reda på att det tydligen är något virus som går så att man får ont i magen, jag kanske har fått något sådant who knows.
Jag sov till kl 14.00 idag helt galet, var helt slut.
När jag gick inte på toaletten såg jag att killen som jag delar lägenhet med, Mark, hade lagt fram lite tabletter åt mig och förklarat vad de var för. Jätte sött :) Det känns bra att veta att man har folk som bryr om en när man är långt hemifrån och ingen mamma som kan ta hand om en :)
Och så de bästa tabletterna utav de alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0