Hospital+B-day= not a good combo

Den här helgen har varit luuugn. Jag har inte vågat göra något ansträngande alls.
Var på sjukhuset hela kvällen på fredagen. Gick först till en distrikt läkare som klämde och kände på min mage och sa att det kan vara blintarmen det är fel på. Hon sa att jag genast borde åka till sjukhuset. När jag väl kom till sjukhuset var det galet mycket folk där. Christian kom dit och tog med sig dator och choklad till mig och vi satt och kollade på serier i 3h tills jag fick nog och gick hem.
I lördags så tog jag det väldigt lungt. Jag umgicks med Christian hela dagen, jätte skön dag. Gick på matmarknaden, promenderade, kollade på serier.
De har så sjukt goda fajitas där! Men vatten och bröd blev min lunch den dagen!
Kunde inte äta något annat :(
Hittade även en cool street målning eller vad det nu heter:
I söndags fyllde jag år. 22 år whooop whooop!
Dock kände jag inte för att fira dagen eftersom jag hade haft magsmärtor hela veckan ut. Fick presenter när jag vaknade av älskade Christian och sedan gick vi och åt frukost på ett jätte fint italienskt ställe. De hade snygg inredning och makorna var super goda! Sen gick vi och åt creps. Efter det blev det lite häst polo i Phoenix Park, som följdes av lite jazz på Cafe en Seine och för att knyta ihop säcken blev det bio efter det. :) En skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0