Monday 22th of August

Min tanke var att det skulle bli en alldeles vanlig måndag. När jag gick upp i morse visste jag att så var inte fallet. Jag kände mig yr och ville spy. Jag packade ner lite saker i väskan och tog första bästa taxin till sjukhuset. Den här gången var det inte så mycket folk så jag väntade bara i ca 2h tills jag fick träffa en doktor. Hon tog bla. blodprov på mig. Hon sa att de hittade lite virus i mitt blod. Dock var hon inte säker på att det var blindtarmen. De trodde att det var det något virus jag hade i magen och sa att jag borde vila några dagar. Så hon skrev ut lite tabletter åt mig och en lapp som jag kan lämna till jobbet. På lappen står det att jag ska vara sjukskriven tills på onsdag, rätt skönt, jag tror att jag behöver det. Dock sa hon om det blir värre att jag genast ska komma tillbaka för då är det blinstarmen som det är fel på, så jag får väl avvakta =/
När jag kom hem från sjukan, la jag mig och sov i några timmar. Sedan mötte jag upp Ruth och vi gick till Moa och spelade kort och drack te. Hehe det blir bara lugna kvällar för mig nu framöver :P får se till att hitta på några riktigt galet när allt detta är över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0