Power walk and sloths video

Igår var en väldigt skön dag!
Jag kände inte för att träna på gymmet så jag och Ruth tog en power walk till Phoenix Park och runt parken. Inte runt hela parken för det skulle ta typ två dagar så stor den är men vi power walkade i lite mer än en timme. Det var kändes grymt skönt efteråt!
När jag kom hem lagade jag mat på 5 min :p nudlar, blandat med pesto, små cherry tomater och salami bitar. Nya favvo snabbmaten!
Innan jag skulle gå och lägga mig fastnade jag på youtube för att kolla på videoklipp på sengångare. Haha fråga mig inte varför jag gjorde detta men det var någon som la upp ett klipp på facebook och jag fastnade direkt. De är så himla söta! Jag ville bara se mer utav dessa små varelser!
Jag vill ha en!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0