Search for gift, not a easy task to have

Igår efter jobbet och träningen hjälpte jag Isabelle att hitta en present till hennes kära pojkvän!
Vi åkte till det stora köpcentret Dundrum! Det är huur stort som helst, jag skulle vilja utnämna det till Nordens största men det ligger ju inte i Norden så det går ju inte. Men nu har ni i alla fall fått en hint om hur stort det är! :p

Vi gick i alla fall runt där ganska länge och försökte hitta något, inte det lättaste att hitta en present till en kille men vi lyckades tillslut! Jag kan dock inte säga vad det är för jag vet inte vem som läser min blogg (den är ju så populär ;)) men jag säger det efter lördag för då fyller han år! Men vi hittade den perfekta presenten! 

Medan vi letade efter en present så slank vi in i några andra roliga affärer också, en favorit affär är Urban Outfitters så himla cool affär och fina kläder!

 


Ska ut och shoppa med Ruth idag eftersom det inte blev så mycket shopping igår :p Så då blir det att åka tillbaka hit för man vet att man alltid kommer hitta något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0