Stomach ache, not good :(

Nu har jag haft ont i magen sen i måndags den här veckan! Inte bra!!!
Jag var på apoteket igår och frågade om hon kunde ge mig lite piller att knapra på men hon ville inte det. Hon sa att jag behövde gå till en läkare om det skulle bli bra med mig. Sen så hjälptes alla åt i kön på apoteket att beskriva vägen för mig till en läkare hehe Ireland i ett nötskal alla vill hjälpa en :)
Jag ska i alla fall till läkaren idag och kolla med honom om han kan ge mig lite piller. Jag hoppas på något starkt är helt utmattad av att ha haft ont hela veckan ut! Att jag vaknar upp kallsvettig varje morgon gör det hela inte bättre.. Ruth erbjöd sig att hänga med och hålla min hand. Much appreciated Ruuuth :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0