There is always hope

Jag har nämnde för några inlägg sen att HP ska flytta sina kontor till de respektive länderna. Igår efter jobbet kollade jag min mail. Då hade Oliver, killen som hjälpte mig att få det här jobbet som jag har nu, hört av sig till mig.
Han jobbar på en rekryteringsfirma. Han skrev att han hade hört vad som hade hänt och att om jag ville ha hjälp utav honom igen att jag skulle höra av mig.
Självklart ville jag jag det! Jag hörde av mig till honom och vi kom överens om att vi skulle pratas vid när jag hade skickat ett updaterat CV till honom.
Det här kanske slutar smärtfritt, who knows :)
Idag efter jobbet blir det power walk i Phoenix Park igen och sedan antingen hem till Christian så att han kan hjälpa mig med cv:et eller hem till mig och äta bullar med Ruth :)
Street art från Banksy. Han har gjort riktigt coolt street art lite överallt i världen.
Den här hittade jag på nätet. Ska leta fram mer och lägga upp någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0