Thuesday 9/8

Lame överskrift, kom inte på något bättre!

Igår var hur trevligt som helst, gick ut och åt med två sköna buddy´s Marcel och Steffen. Det blev precis det jag skrev i förra inlägget en kanna med kycklingbitar och lemonad på det! Gott!

Sen blev det en bio, Super 8! Jag gillade den! Jag kanske inte inte borde bli filmkritiker för jag gillar typ alla filmer men det här är en film som man måste se det är endå en film producerad av Steven Spielberg!
Den är dock liiite läskig, hoppade till några gånger men det är nog bara jag som är så himla lättskrämd! :p




Kommentarer
Postat av: Ivona

Ååå vad bra! Då ska jag också se den! Gillar du den så kommer jag också gilla den :)

2011-08-10 @ 13:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0