Time to break the news

I fredags fick vi reda på att HP kommer stänga ner bla. den avdelningen som jag jobbar på och flytta avdelningarna till de respektive länderna istället. De kommer börja med detta 31 oktober och beräknas vara klara 31 Januari nästa år. Detta betyder att det är dags för mig att börja tänka om lite, för detta rörde om i grytan ordentligt!
Mina planer var att stanna här i Dublin kanske lite mer än 1 år och sedan börja plugga till hösten nästa år.
Jag skulle inte vilja plugga i Dublin utan någon annan stad i Europa, jag vill dock inte börja plugga än för jag känner mig inte klar med Dublin. Jag vill bo här ett litet tag till!
Vad har jag då kvar för alternativ? Söka ett nytt jobb här och ha det till Augusti? Ja varför inte.
Eftersom jag är sjukskriven från jobbet idag har jag suttit ner och uppdaterat mitt CV. Nu måste jag bara ha någon som kollar igenom det (Christian?) innan jag kan skicka iväg det till alla möjliga företag.


Med 22 år har jag hunnit beta av 5 företag och en högskola. Yeeey.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men oj vad trist! :(

Och trist att du varit sjuk så länge också, hoppas det är bättre snart!

Du kan ju flytta till Stockholm :)

2011-08-24 @ 17:46:45
URL: http://ccbeka.blogspot.com/
Postat av: Tea

Hehe jaa visst kan jag det. Inte så sugen på Sverige än bara. Vill bo utomlands ett tag till ;) Hoppas allt går bra för dig i Sthlm!!

2011-08-24 @ 18:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0