2 days of work

Den här veckan blir det inte många dagar på jobbet.
¨¨
Jag var ledig måndag och tisdag för att göra testsamtal för ett företag. Det gick bra med testsamtalen så nu får vi se hur nästa steg går (anställning) :)
Sen så är jag ledig på fredag :D så onsdag (idag) och torsdag (imorgon) är mina arbetsdagar, väldigt skönt måste jag säga!
¨¨
Idag blir det att gå på stan och hitta en klänning till Ruth som ska på ett fashion event, inte alls avis nej nej. Men snäll kompis som jag är så ska jag hjälpa henne med detta! Du ska bli så fin Rutshki! ;) Sen så blir det att städa städa städa lägenheten tråkigt tråkigt tråkigt! Men är vi snabba nog kanske vi kan spela biljard på kvällen!
¨¨
Hittade en rätt cool bild som en kompis hade postat på fb.. Har ingenting med det här inlägget att göra egentligen, röd tråd? Vad är det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0