5 down 2 more to go!

Igår efter jobbet tog jag tag i mina "måsten" och gick runt på stan efter jobbet och köpte julklappar. Jag gillar inte den delen av julen. Inte att jag inte gillar att ge bort saker, utan detta med att gå runt och leta i affärer med fullt med människor runt omring en som trängs och alla med samma mål och förvirring i blicken.
¨¨
Jag hade dock tur så jag ska inte klaga. Jag gick in i totalt 4 affärer och fick köpt mina 5 julklappar! Jag har kommit på att det är mycket lättare att köpa något till någon när man bor i ett annat land. De är bara att gå in i affärer som inte finns i tex Sverige, så blir det genast en mer speciell julkapp! Oroa er inte där hemma, det är fina saker jag har köpt ;p
¨¨
Nu är mamma, pappa, syster, farmor och systerns pojkvänn klaara! De två julklappar som återstår att hitta är en till mig själv och en till Christian! Den svåraste lämnade jag till sist, julklappen till Christian. VAD SKA MAN KÖPA?!
Måste gå idag efter jobbet och försöka hitta något!

Kommentarer
Postat av: Ivona

Jag gillar att du skriver att du har kvar att köpa en julklapp till dig själv :) som att det är självklart i alla lägen, haha :) du är rolig Teo!

2011-12-20 @ 15:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0