Big Fail!

Jag har inte bloggat på några dagar för jag har inte haft med mig kameran till jobbet med bilderna från helgen. Det är ju inte kul att skriva inlägg utan bilder, därför tänkte jag imorse att jag skulle föra över bilderna från datorn till kameran, jätte smart tänkte jag! Dock var klockan 5.45 när jag gjorde detta och som de flesta vet så är inte tidiga mornar min starka sida så jag förde över bilderna men nu när jag skulle lägga upp de insåg jag att jag inte hade med mig kamera sladden! BIG FAIL!
Därför blir detta ett tråkigt och bildlöst inlägg! Om 2 minuter är det frukost! Yeeey! Jag hoppas att gröten smakar bättre idag. Igår var en stor besvikelse, den smakade och luktade gammal sur äcklig utgången mjölk! Inte bra!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0