Feeling soon ready to leave this green island.

Igår blev jag klar med min näst sista julklapp :D det blir nog bra det här! Såg massa fint till mig själv dock när jag var på julklappsjakt så jag måste gå tillbaka idag och köpa något! Favorit märket har blivit Laundry Room! Så fina tea-kläder, älskar det!
¨¨
Började packa igår också, det var inte det lättaste. Jag packade ner alla mina skor i en stor väska för att jag ska försöka ta med sånt jag inte använder hem nu. När alla skorna var nere så blev det 15kg, vilket är så mycket som jag får ta med mig! Bummer! Det positiva är att jag har en till garderob med kläder i Sverige så jag behöver inte packa så mycket härifrån att ha på mig :) Det finns aldrig något som heter "för mycket kläder"!
¨¨
När jag kom hem försökte jag mig på att laga mat. Det gick inte så bra förrigår, jag kokade spagetti men lyckades tappa allt i sinken och när jag snabbt skulle plocka upp det brände jag mig så hett det var! Många svordommar skreks ut den kvällen och det slutade med att jag åt mackor. Men igår då ni, då blev det pasta med pesto, någon annan röra och skinka ;)
¨¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0