Friday today!

Idag flyger mamma och pappa över för att hälsa på mig under helgen! Ska bli så rooligt!! Jag har tagit ledigt imorgon också så idag är det fredag för mig! Jag känner faktiskt av det lite, jag är lite gladare idag än om det har varit en vanlig torsdag.
Jag försökte boka bord igår på de ställen jag gillar men fick reda på att allt var fullbokat under hela helgen, what´s up with that?! Jag fick iaf ett bord bokat på ett av mina favvo ställen tills imorgon, Yamamori som jag var på igår :)
Det är pappas födelsedag idag så imorgon ska vi fira det lite och han älskar fisk och sånt så det blir perfect! Kanske även en tur ut till Wicklow mountains? Ska kolla upp det nu :)
¨¨
Bilder från deras hemsida, men det är mycket mysigare och finare på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0