Last weekend before X-mas!

Den här helgen var tanken att handla julklappar! Gjorde jag detta? Svar: Nej.
Gjorde ett ärligt försök i lördags men det var packat med folk på stan! Det var helt galet. Det var så mycket folk att de inte fick plats på trottoaren utan svämmade över på vägen där bilarna körde. Ni förstår själva att det inte fanns på kartan att några julklappar skulle köpas den dagen!
Jag mötte istället upp Marcel som var på jakt efter en ful jultröja. Varje jul här i Dublin finns det fester där man ska komma med den fulaste jultröjan.
Är han inte fin :p
Jag tror bild nr 3 blev finalisten!
Efter denna roliga shopping runda blev det en bättre middag på Crack Bird. Jag har tjatat om det stället innan här så jag tänker inte säga något mer om det :P
Söndagen började med en brunch på Juniors med söta Diandra. Jätte kul var det! ;)
Sedan mötte jag upp fina Moa för att ha bio marathon! Vi hade laddat med massor med choklad!
Vi såg hela 3 filmer, tog en liten kort 10 minuters paus mellan film 2 och 3 för att köpa en footlong hotdog och sedan var det dags att se film nr 3.
Film nr 1
Måste säga att första filmen var mycket bättre! Men den här var mysig, helt ok.
Film nr 2
Har inte sett den första filmen men denna var riktigt bra! Älskar hur de har filmat den!
Jag hängde nog inte med hela tiden men jag antar att det är så med de här filmerna, eller jag hoppas det i alla fall! :p
Film nr 3
Säga vad ni vill men jag älskar de här filmerna :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0