Sushi and a ugly pyjamas

Igår hade jag en mysig shopping kväll med Moa och Ruth, de shoppade och jag gav råd, that´s how i role!
Eller jag köpte också lite saker, en mössa och ett par jätte fula pyjamasbyxor. Nu kanske ni undrar varför i helvete köper man något som är fult. Jo det ska jag tala om för er mina kära vänner. I mitt rum är det seriöst minus grader så jag sover med två täcken, en filt, pyjamas byxor (tunna), t-shirt och en huddie! Och först då är det skönt och lagom varm. När vi var på stan igår tänkte jag att jag skulle få ett slut på det hela, gick in på Pennys och såg världens skönaste och fulaste pyjamasbyxor av typ flis. Jag tänkte direkt: That´s the one! Jag köpte även en mössa på Forever21, den var dock fin! ;)
¨¨
Efter stads rundan gick vi till Yamamori och åt sushi! Har inte ätit sushi på flera flera veckor, så gott!
Gårdagens inköp! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0