The morning starts with a present

Imorse när jag kom till jobbet stod det en fin flaska på mitt skrivbord. Jag älskar presenter (dum sak att säga, vem älskar inte presenter)!
En kollega från jobbet pratade om en dryck igår som finns i USA men som bara finns i en enda affär här i Dublin och det är en mexicansk restaurang. Jag sa att jag måste få testa den eftersom han sa att den var jätte jätte jätte god. Det jag inte hade förväntat mig dock var att den skulle se såhär fin ut :D och han hade rätt den var jätte jätte jätte god.

Kommentarer
Postat av: ia

Har sett den på fler ställen, kommer dock inte ihåg var för tillfället, men de är suuuper goa!

2011-12-09 @ 14:27:51
URL: http://tonberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0