The weekend with mom and dad

Nu äntligen har jag lyckats ladda över bilderna från helgen med mamma och pappa :) Det blev väldigt mycket vandringar.
Fredagen - gå på stan och shoppa och sightseen på stan sen ut och äta!
Lördagen - Dags utflyckt till 3 olika platser, lussebullar bakning och sedan lyssna på irländsk musik i en klassisk irländsk pub med en Guiness i handen.
Söndag - Besök på Google kontoret.
Vänta snällt medan föräldrarna går loss i affärerna
Mamma testar fisk-fot-bad. Små fiskar som renar ens fötter. Galet om ni frågar mig :p
Blääääh
Fin julskyltning
Middag på Yamamori
Krispiga jumbo räkor och kycklingspett till förrätt
Förrätterna och huvudrätterna var så stora att det blev två matlådor till mig. Score :D
Dagsutflykt på lördagen
Coolt träd
Stor sten som ligger mitt ute på en äng från vikingatiden
Jätte mysig liten stad - Killkenny. Den var Irlands huvudstad back in the day ;)
Guiness på kvällen.
Första gången jag drack upp ett helt glas.
Dock så fick jag tjej glaset som är hälften så stort som de där!
Ser ni inte deras glädje :p Jag körde nog slut på de under helgen haha.
THE END

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0