Changed of plans

Det blev ingen sko shopping igår :(
Ibland räcker inte 24 timmar till, jag förstår inte hur människor kan hinna med allt de vill på en dag. Eller är det så att jag har väldigt många saker jag vill hinna med? Prioritering? Vad är det? ;)
Det blev som sagt ingen sko shopping, jag samlade vuxen poäng istället.
När jag kom hem började jag laga mat, gjorde lite extra så att jag kunde ta med lunch till idag (Detta var min 3.e riktiga måltid som jag gjorde :p det blev spagetti och köttfärsås) sen så var jag tvungen att tvätta! Mamma hade varit stolt över mig om hon såg mig nu!
Efter att ha gjort alla dessa tråksaker cycklade jag ner till bion för att gå med the crew och se:
Den var bra, jag gillade den men jag tror killkompisarna uppskattade den mer än jag gjorde. Den var vääldigt lång, jag tror att den var 2 och 1/2 timme. Jag råkade även somna till lite vilket självklart uppmärksammades av de andra som retade mig efter filmen men men smällar man får ta :p
Idag är det leaving pint för Maria som ska sluta här på HP :(:( inte rooooligt! Jag är egentligen jätte trött och inte alls på party humör men jag får gå dit och vara där en liten stund och sen gå :) Party pooper? Yes indead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0