I´m back in the game!

Jag har äntligen en iphone igen!
En kompis Marcel såg hur mycket jag kämpade med min gamla Sony Ericsson där touchen slutade att fungera. När touch skärmen slutar fungera på en touch telefon kan man inte göra så mycket mer än att bli irriterad och knacka den mot något hårt och hoppas att den ger med sig.
Han sa i alla fall att han hade en iphone liggandes hemma som han inte använde. Jag frågade vad han ville ha för den. Han svarade på sin tyska accent Nothing, It´s yours if you want it.
Jag tycker personligen inte om att ta emot sånna här saker om jag inte kan betala tillbaka på något sätt. Han vägrade att ta emot pengar! Jag ska därför ut på stan på lördag och köpa en T-shirt till honom som jag vet att han gillar och något mer skojsigt! Här ska ingen komma ostraffad! ;)
T-shirten är från Urban Outfitters, kanske blir det denna om den är kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0