My precious bags

Som alla i min omgivning kanske vet så syr jag väskor. Eller jag gjorde i alla fall det. Jag höll på att starta ett företag och skulle börja seriöst med detta, jag bloggade om väskorna och allt. Sedan efter att jag fick jobb när jag var klar med utbildingen fanns det inte tid att fortsätta med dessa kära väskor.
Min blogg som jag hade har nu legat nere i ca 1 år eller 2 men så såg jag idag att någon hade kommenterat i den:
Hur kul är inte det här :D. Jag svarade de och tackade för intresset men att jag inte har den tiden just nu att lägga ner på dessa väskor som behövs men att jag gärna återkommer när jag har börjat jobba med de seriöst igen.
Man blir så glad när någon gillar det man själv har lagt ner så mycket tid på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0