Ny hylla!

Jag trodde inte att något mer skulle få plats i mitt lilla rum!
Igår kom Mark (min flatmate) hem med en jätte stor hylla. Vi bar in den i rummet för att se om den passade och till min förvåning så blev det hur bra som helst. Rummet blev ännu mysigare på något sätt. Nu har jag mina skor där, vilket är grymt bra för detta betyder att jag kan köpa lite fler skor för nu får de plats!
Idag blir det därför stan med Isabelle för att kolla efter skor =) Vi har tränat mån, tis och ons nu stenhårt, så vi belönar oss med en shopping runda!
Sen ska jag ut och äta middag med Marcel. Han ringde mig igår och sa att hans favorit ställe har öppnat igen så vi ska dit och äta ikväll.
En rolig torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0