Shoe shopping and chicken eating

Igår var var det skojakt!
Tanken var ju från början att jag skulle köpa ett par fest skor men så blev det inte riktigt för jag hittade dessa på rean :)
Vi var inne i en butik innan BT2 som hette Korys tror jag. Jag gillade affären rätt mycket, för de hade fullt med färger och skorna var lite crazy. Alla fromer och färger. Dit ska jag definitivt gå tillbaka när jag ska köpa fest skor!
Efter att jag och Isabelle var klara med vår runda på stan mötte jag upp Marcel för att gå till hans favorit ställe för att äta något.
Det var ett riktigt coolt ställe, jag gillade det skarpt. Crackbird hette det och de hade en huvud ingrediens och det var kyckling. Man beställer vilken kyckling typ man vill, någon sidorätt till det, vilken sås man vill och dricka.
Vi tog en hel kanna med kyckling bitar, rivna morötter och en lemonad till dricka! Sååå gott!!!
Alla glas har olika tyg servetter
Små glas? :p
Definitivt mitt favorit ställe! Synd bara att det är en popup store och stänger om 5 månader igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0