The weekend!

Den här helgen var var grymt skön!!
Lugna helger är underskattat!
Som vanligt tar vi den i bilder ;)
FREDAG
I fredags var det Marias leaving pint :( Idag är hennes sista dag på HP!!
I´m gonna miss you a lot love!
Det blev dock inte så sent för mig i fredags, gick hem vid 12pm. Den här helgen kände jag inte alls för att festa. Ibland måste man ta ett steg tillbaka för att kunna uppskatta det underbara utelivet igen ;)
LÖRDAG
I lördags gick jag och Christian på Foodmarket! Varje lördag har de en foodmarket här i Dublin där de lagar massa god hemmagjord mat! Vi köpte jätte goda fajitas och satte oss på en bänk och kollade på folk som passerade (min favorit hoppy, att kolla på folk). Det var första gången jag var på denna foodmarket men det var riktigt nice! Detta ska abslout göras om!
Efter mat marknaden gick vi och köpte en present till Robin som fyllde 25 år.
Vi gick på deras förfest men gick aldrig vidare sen. Den här veckan har jag inte alls kännt för att festa utan bara ta det lungt. Kanske inte ens så konstigt med tanke på att min farfar gick bort förra veckan...
Vi gick istället till en kompis och beställde massor med thaimat och kollade på film.


SÖNDAG
I söndags var fortsatte det varma sommarvädret här i Dublin!
Vi var i Phoenix park hela dagen! Tanken var att vi skulle gå på Zoo där men kön var löjligt lång för att se några djur i bur!
Så vi satte oss och kollade på lite häst polo istället ;)
Nu väljer min blogg att inte lägga upp fler bilder. Den har gett upp!
Men sedan gick iaf till presidentens hus och kikade på det och därefter åkte vi in till stan igen för att äta Dublins bästa Paella på en mexikank restaurang :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0