Travel outside Dublin?

När någon nämner Irland för mig så tänker jag direkt på gröna ängar och hav. Dock har jag inte upplevt det så länge som jag har bott här i Dublin. Det kanske inte heller är så konstigt eftersom Dublin är en storstad, i vilket fall som helst så är alla väldigt sugna på att åka någonstans utanför Dublin.
Jag har gjort lite "research" (med reaserch menas, googlat och klickat på första bästa länk) på vart vi skulle kunna åka över dagen någon helg:


BEARA PENINSULA
BERE ISLAND

GALWAY
JAPANESE GARDEN
Japanese garden kanske inte är så irländsk :p men det ska vara helt förtrollande fint där!
Jag tror det lutar åt Galway för jag vet hur man kan åka ut dit!
Men jag är iofs sugen på alla ställena så varför inte beta av en efter en ;)

Kommentarer
Postat av: lisa sjööaaa

dra till galway!!! det är så sjukt vackert och coolt där. PUSS

2011-07-12 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0