40 minutes left!

Snart snart snart slutar jag, 15.30 klockslaget vi alla väntar på!
Idag går tiden så sjuukt långsamt, säkert för alla företag i hela Sverige har klämdag! Yes, no, mabye so..
Solen håller fortf i sig, satt utomhus och åt lunch och försökte sola samtidigt, gick sådär bra!
Hamnade i matkoma efter lunchen! Jag skyller på den tjocka mannen som serverade maten. Han la så mycket på tallriken och man såg hur mycket han njöt av den goda lukten och tjocka såsen medan han hällde upp det sådär låångsamt och jag var tvungen att äta upp allt för det var så himla gott (tjockis på insidan, yes sir!).
Jag har även haffat åt mig några mini m&m påsar från min pojkvänns kylskåp som nu ligger i väskan men som jag sneglar på hela tiden och funderar ska jag ska jag inte...
Så små och oskyldiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0