A lot to do!

Idag har varit rätt mycket att göra på jobbet därför har jag inte kunnat göra några roliga inlägg!
Därför får ni bara en kort summering den här gången!
I måndags så var jag med mina room mates och åt sushi mmmm!! det var ett jätte mysigt ställe, riktigt japanskt och stort! Sushin var jätte god jag tog någon krabb röra med gurka gott!
Fick detta vykort också från stället :)
♦♦♦♦♦♦
Sen igår var det gone away party för några som ska sluta här :(
Det var hur kul som helst på stället, kommer sakna dem sååå mycket!!
Stället hette Deicys, det var riktigt fint!
Idag så blir det träning och sen får jag se vad jag hittar på. Är lite trött. Det här med att ta det lungt har aldrig riktigt varit min grej :p

Kommentarer
Postat av: bellis

vill du tjäna pengar på din blogg, helt gratis? kolla min blogg, bästa tipset! :)

2011-06-22 @ 17:14:29
URL: http://bellisbello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0