BLOGGRAPE

Hej hej, jag heter Lisa och jag har bestämt mig för att BLOGGrapea Tea.
SPÄNNNADE
Tea sitter i taxin påväg till FLYGET.
Hon ska hem och helse pååå i GÖTLABOORG
De EE ju laaa GÖTT ere inte?
Hon litade på att jag skulle logga ut och stänga av hennes DATTA men who´s the fool now huh??
Jag har hittat den nya IT thingen. BLOGGRAPE.
Jag är lite stressad för jag slutar snart och då ska vi ut och SUPA så jag hinner inte skriva så mycket här förutom att
lisaaaaaaaaa är bääääääääääääääääst + JULLAAAA.
Puss på dig TEIS. hoppas du har en finfin vistelse i svea.
Nu ska jag gå och bajsa och efter det logga ett case typ och sedan ska jag SUUUUUPA.
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: TEA

Hahah lisa ditt lilla mongo baaaarn!! :P

2011-06-04 @ 12:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0