Cyckel tur i Dublin

Igår kväll efter träningen åkte jag hem till Christian för en filmkväll!
Det var första gången vi hittade på något själva sen jag flyttade hit så det var naaajs!
När jag sedan skulle cyckla hem märke jag att det var en otroligt fin kväll här ute i Dublin. Här kommer lite pics från min cyckel tur från Barrow street till Smithsfield ;)
♦♦♦♦♦♦
Den här är en av mina favorit broar i Dublin, Harpan heter den! Såå fin!
Det finns väldigt många broar i Dublin, jag måste fota de en dag så att ni får se!
Tydligen var det fler än jag som tyckte om den här bron för det var rätt många fotografer med sina stativ uppställda vid bron som fotade.
Jag gillar den här barnskolan! Fler barn skolor borde se ut såhär eller i alla fall något i stil med denna ;)
Och så var man hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0