Första inlägget, förmodligen inte det sista

Jag har många gånger startat upp bloggar som jag sedan tröttnat på och låtit de ligga. Men jag tänkte att den här bloggen skulle bli annorlunda, hmm..
Eftersom jag har flyttat till Dublin nu så tänkte jag att jag kunde dela med mig till alla av mina upplevelser här!
Jag flyttade för drygt en månad sen nu för att börja jobba på HP och jag älskar det!!
Jag gillar verkligen Dublin som stad, det är mer puls här än det är i Göteborg, det händer saker hela tiden. De har en helt annan mentalitet ex. fika mentaliteten som finns i Sverige existerar inte här! Det är mer pub och bar som gäller. Men jag gillar det, i måndags gick jag med några kompisar och tog en drink på ett riktigt coolt hotell i deras hotell launch. Blev MojitoMåndad ;) Hotellet heter Dylan, gillar det så himla mycket, se bilderna!
♦♦♦♦

♦♦♦♦





Imorgon flyttar jag till en ny lägenhet so stay tuned ;)

Kommentarer
Postat av: julia

Mycket spännande Tea och så kul att höra att du trivs på Irland. Ser verkligen fram emot att höra mer om ditt liv där borta :)



/kram CCR familjen

2011-06-01 @ 14:48:48
URL: http://www.dublindeluxe.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0