Helgplaner!

Man märker att det är helg snaart, det är väldigt lungt på kontoret och alla är lite chill idag!
Den här veckan har bara swichaat förbi som alla andra veckor men det är ändå nice med helg!
På listan för helgen står det:

Fredag
BIO och sen sova över hos Christian
Har fixat ett unlimited card nu! Får gå på bio när jag vill, och vilken tid jag och vill på vilken film jag vill för 20 euro i månaden! Sjukt bra!
Kvällens biofilm =
Lördag

Måste hitta en helkropps spegel att köpa! Kanske går runt på lite secondhand affärer för det!
Sen på kvällen ska jag träffa Rebecka en kompis, får se vad vi hittar på. Kanske lite drinkar?
Söndag

Ska till något milkshake ställe på dagen med mina två room mates, Mark och Monia! Det stället har tydligen huur många milkshakes som helst att välja mellan, de har till och med en med m&ms mmmmmmmmmmm!
För er som vet att jag är laktosintollerant kanske undrar nu, men hur ska detta gå. Jaa jag undrar det samma! Hmm de kanske har soya mjölk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0