Idag är ingen rolig dag för...

...Idag är sista dagen för Julla på jobbet :(
and it don´t stops there! Imorgon är Lisas sista dag på jobbet :(
Inte rooooligt tjejer! Inte ooookeej att lämna mig här! All byyy myy self, Don't wanna be, aall by myyyself!
Vår lilla CCR familj splittras... Poff so är alla gone!
Detta får mig att minnas den gamla goda tiden då vi tog kort med våra små HP väskor (förra veckan)
Sen så skulle vi göra ett nytt försök med att framhäva de snygga rygsäckarna men så kommer någon in och vad händer?
Jo, Julia och Helen försöker gömma sig bakom ryggsäckarna. Yeah like that would work, så små är ni inte tjejer! Lisa gapskrattar, not so discrete Liiisa! Och jag ger inte upp, jag ska vara med på bild, no matter what!! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0