If you could see me now

Jag läser inte ofta, men jag fick låna en bok av en kompis här som jag verkligen har fastnat för. Att den är på engelska gör den bara bättre, älskar att läsa på engelska.
Dessutom är det författaren till P.S I love you, det finns alltså ingen anledning att inte läsa boken!

Den handlar om en liten pojke som har en låtsas kompis som bara han kan se.
Hehe jag lovar att den är mycket bättre än vad den låter ;)
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
Sen har jag en annan rolig sak att berätta, kanske en roligare sak än boken!
Jag fick reda på igår att alla manager, coacher och teamleader hade ett möte igår och då bestämmde de att de skulle flytta upp mig till en annan avdelning, Dispatch! Dit har jag försökt komma sen jag började på HP, man får mycket mer ansvar så det känns gryyymt bra! Jag byter i slutet av juli/början på augusti!!
Detta kommer firas med ett garden party på Google ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att du tycker om den :) Jag har fler böcker av samma författare om du vill låna en ny bok, efter att du har läst klart den boken. Kram

2011-06-20 @ 08:07:59
URL: http://imdelicate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0