It´s all about respect!

Jag hade ett litet problem i början i garget där jag parkerar min cyckel.
Jag såg att det fanns en plats nära dörren där jag kunde låsa cyckeln, genom att låsa cyckeln där skulle jag spara 3min med att få ut cyckeln. På morgonen är alla minuter värda guld så detta var en stjärn plats för min lilla cyckel!
Men jag hade ett litet problem...
Det var nämligen en annan cyckel som också hade samma tanke. Problemet var att hon satte sin cyckel i mitten så att bara hennes kunde på plats och även om hon såg att jag försökte parkera min cyckel där också så gav hon sig inte.
THE GAME WAS ON!
Jag började blockera hennes cyckel så att hon fick lite svårt att komma ut, detta gjorde jag gång på gång!
Och se vad som hände en dag...
She gave me some space :)


Nu står båda våra cycklar där så fint uppställda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0