Lugn onsdag (för ovanlighetens skull)

Igår efter träningen när jag skulle ta bussen hem så blev jag så sjukt illamående, att busschaffören åkte som en biltjuv (lr busstjuv i det här fallet) hjälpte inte till så mycket. Jag blev helt varm och det kändes som om jag skulle spy bläää. När jag cycklade hem sen från tåget så känndes det som om jag skulle svimma. Jag blev rätt orolig, men det kan ha varit för jag att jag hade soppa till lunch och körde slut på mig själv i gymmet i 1 och 1/2 timme.
När jag sedan kom i lägengeten satte jag mig ner och proppade munnen full med M&M och vips så försvann allt! Sockerfall? Svar Ja.
Efter att jag blivit normal igen gjorde jag mat till idag, har blivit rätt duktig på det här med matlagning. Glömde dock att krydda kycklingen men det är sånt som händer :p
När maten var klar gick vi en liten promenix till Starbucks, jag Christian och My.
Denna Starbucks ligger nära Trinity college! Ett college där jag inte hade haft något emot att plugga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0