Mitt i veckan!

Tanken var att jag skulle träna igår efter jobbet men kvällen slutade så mycket bättre.
Jag skrev med Angelica, en kompis, på vår interna chatt på jobbet och bestämmde att vi skulle ses efter jobbet för lite middag hemma hos henne.
Det var väldigt trevligt, flera glas vin och tjej snack på balkongen vem säger nej till det ;)
Vi började prata med varandra första gången förra veckan, när vi var med varandra igår märkte vi att vi var sjukt lika, nästan skrämmande :p Det roliga var att vi hade nästan samma stil på oss den dagen också. Båda var klädda i svart, hade en maskulin klocka på armen och ett svart silverarmband på den andra, båda älskar färgen lila och kan kombinera olika outfits i huvudet haha osv.
Efter igår var det bestämt, vi skulle ha sånna där kvällar en gång i veckan, helst mitt i veckan!

Kommentarer
Postat av: soulmate

=D sötaste tea!

2011-06-16 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0