Mitt liv i två röda

Idag är det dags!
Idag flyttar jag in i den nya lägenheten med två sköna typer. Jag känner de inte alls men vi hade rätt kul när jag var på lägenhetsvisning där, vi skrattade och skämtade. En allmänt skönt stämmning blev det. Det är en tjej från frankrike och en kille (vet inte var han är ifrån, ska fråga idag). Jag tror att det här kommer bli hur kul som helst!
Jag har aldrig gjort något sånt här förrut så jag måste erkänna att jag är lite nervös, fast på ett bra sätt :)
Lisa och Julia från jobbet har erbjudit sig att hjäpa mig med flytten, evigt tacksam för det!
Jag ska fota lägenheten men bilderna kommer tyvärr komma upp några dagar senare, dum som jag är glömde jag usb sladden hemma i Sverige.
Igår packade jag för fullt och mitt liv fick plats i två stora röda väskor! Det kan hända att det blev några små väskor till efter det men det är bara små detaljer ;)
Efter packningen gick vi till favoritplacet Dylans, det blev dock ingen drink för mig utan en väldigt god capucciono!

Kommentarer
Postat av: Vonis

Teooo nu har jag hittat hit! Hoppas det gick bra med flytten! Riktigt bra initiativ med den här bloggen, men dumåste fortsätta vara aktiv och uppdatera ofta så att vi kan läsa om ditt spännande nya liv :) puss puss systeryster, älskar dig

2011-06-02 @ 18:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0