Not good at resting

Jag har gjort så himla mycket den här veckan att det har varit helt galet.
Jag har lärt mig lite om mig själv den här korta tiden jag har bott själv och det är att jag inte är så bra på att ta det lungt. Hemma i Sverige var mamma den som lugnade ner mig och sa till när jag behövde ta det lungt men här är det ingen som stoppar mig haha. När jag går och lägger mig längtar jag tills det blir morgon igen så att jag kan fortsätta där jag slutade som en duracell kanin. Jag gillar det, det konstiga är att jag inte alls är trött. Vem säger att man måste ha 8 timmars sömn, den personen hade inte mitt liv ;)
I fredags var det team night out, HP bjöd ut oss på restaurang. Ett riktigt nice ställe, KOH tror jag det hette?
Idag var det Pride festival här i Dublin och självklart gick vi med i tåget. Det var såå kul och idag var super varmt också, en rolig dag. Nu sitter jag här med Maria medan killarna lagar mat för det är den traditionella stake Saturday idag ;) Got a love it!
Bilder kommer upp på måndag från helgen!
Har inte tid med bloggning på helgerna hehe :)

Kommentarer
Postat av: Astrid Andersson

Hej! vad spännande dina inlägg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa lite mer! =P Ha en trevlig vardag :p

2011-07-01 @ 12:04:38
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0