Resan till Schweeeden!

I fredags tog jag taxin till flygplatsen för att ta flyget till Sverige! Lisa min kära vän som lovade att logga ut mig gjorde mer än så! Nu är det första gången man har blivit bloggrapad, känslan är svår att beskriva man skrattar och är frustrerad på samma gång hehe :p payback time Lisa, just wait for it!!
Något som var ännu mer frustrerat än så var att jag missade mitt conecting flight i Frankfurt, gillar inte den flygplatsen för 5 öre!! (eller 5 cent nu när jag jobbar en annan valuta ;). Flyget till Frankfurt var sent en halvtimme och då hade jag en halvtimme att springa till nästa gate. Det hade varit helt lungt om det inte var så att man var tvungen att gå igenom säkerhets kontrollen igen på flygplatsen, dummaste någonsin, när jag var klar med det så sprang jag huuuur långt som helst till min gate och missade flyget precis! Blev så arg så tårarna började rinna! Fick reda på att de hade bokat ett hotell åt mig och att nästa flyg gick 8.35 morgonen därpå..
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0