Summery, Friday to Sunday

Den här helgen har varit helt awesome! jag vet knappt vart jag ska börja..

FREDAG
I fredags var vi lediga från jobbet, varje gång Sverige har en röd dag får vi betald ledighet rätt nice.
Dagen började med tvättning, sen mötte jag upp söta Kristina och Cecilia på The Market Place. En riktigt schysst restaurang. Cecilia berättade att det var en slaktar lokal innan som de har gjort om till restaurang och behållt den råa känslan.
Sen på kvällen hade vi team night out. HP bjöd ut alla team från alla desk på restaurang. Fick så många vouchers att jag tog drink menyn och började från toppen och bockade av alla drinkar sakta men säkert :) Nu vet jag hur de flesta smakar hehe.
Kom på ett sätt att sätta en liten touch på glaset!
LÖRDAG
I lördags var det dags för Pride festival här i Dublin. Vem sa att man måste vara homosexuell för att vara med i det tåget! Tror det var mer straighta människor där än homosexuella :p
¨
Efter paraden var det dags att köpa lite stakes för det var ju trotts allt stake saturday!
'
Allt började som en lugn middag, tills vi satte på 90-tals musik och började sjunga som galningar till Backstreet Boys, SpiceGirls, Han danska killen, 99 Luftballoons, jaa you name it ;) Efter att grannarna började klaga på musiken bestämmde vi oss för att det var dags att gå vidare.
Vi hamnade på utestället 4 Dame Lane.
Jag har massa bilder från den här kvällen men det är inte läge för kiss and tell den här gången ;)
Efter klubben var det dags för några att doppa sig!
Sen fortsatte det roliga hemma hos en kille i gänget.
Dagen efter....
Det blev vitt bröd till brunch för mig.
SÖNDAG
Det blev att ta det lungt och sedan gick vi och åt på en Mexikans restaurang och åt jätte god mat och sedan var det dags för bio. Det var ju sunday cinema!
Den här filmen var riktig rolig, skrattade så himla mycket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0