The holiday in pictures!

Den här helgen var aweesome!
Här kommer en liten summering av den i bildformat ;)
Fredag
Det här är typiskt Dublin, det händer random saker hela tiden!
Man går på stan och helt plötsligt är det värsta folksamlingen där några hade bestämt sig för att hoppa från bron så kul! ;)




Sen var det dags för lite Eddie Rockets, burgare!!
Sen var det biodags!
Lördag
Var tvungen att vila lite, sjukt trött var jag! Började se en film på TV men somnade efter halva. Gick in rummet, kollade i garderoben, såg att jag inte hade något att ha på mig för kvällen. Dags för outfit jakt!
Det här är en Tea affär! Love it!
Efter shoppingen vad det dags att måla naglarna, rosa!
Sen bar det av till en kompis Rebecka för lite drinkar, gick till en hemmafest för lite mer drinkar sen var det Party!
Lite gatufest efter club festen är aldrig fel!
Söndag
Vaknade upp hos pojkvännen, kom på att jag hade bestämmt med mina room mates att vi skulle gå till ett milkshake ställe kl: 13.00. Duschade snabbt tog på mig gårdagen kläder och gjorde min första officiella walk of shame till taxin.
Kliver in i taxi bilen, regnet öser ner. Taxi chaffören kollar på mig och ler.
Jag - what are you smiling about?
Taxi chaffisen - You having a dirty morning arn´t you?
Jag - Hrm, I´m sorry what?
Taxi chaffisen . Oh I meant the weather, it´s a pouring down...
Jag - Haha yeah I´m sure you did!
Kom till lägenheten 12.55, där satt de och väntade på mig. En milkshake blev min frukost. Nice!
Det blev en M&M milkshake sååå god!! De hade till och med lactose glass! Like like like!
MONIA & MARK
JAG :)
Efter att ha suttit med våra milkshakes i två timmar bar det av hemmåt.
Det blev dock ingen vila, gjorde två stora mackor och sen gick jag ner till stan igen för att möta upp lite kompisar för en söndags bio!
Den här filmen är värt ett besök! Den var så himla rolig. Tycker att den var mycket roligare än 1:an! See it!
Efter bion gick vi hem till Christian och Filip för en bättre middag! De lagade mat, jag underhöll dem!
Kvällen avrundades med hiss stopp!
Christian skulle följa mig till luasen (irändska spårvagen) då vi skojbråkade i hissen, jag hoppade till och wips så stannade den!!! Jag har aldrig fastnat i en hiss förrut och vill inte gör det någon mer gång!
Vi kollade på varandra sen våra mobiler, ingen mottagning. Vi skrek och tryckte på massa knappar och ringde på ringsignal knappen. Plötsligt kom signalen fram och en röst började prata i högtalaren. 30 min senare var vi ute i det fria igen!
Fick reda på av killen som släppte ut oss att detta händer varannan vecka att någon fastnar.


Det är nog många som skojbråkar i hissarna.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oh my hur ser jag ut på bilderna haha ! Well well, det var kul iallafall !

2011-06-13 @ 13:17:55
URL: http://ccbeka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0