Thursday, off from work!

Underbart underbar dag igår!
Solsken heela dagen love it!
Dagen började med att jag tog mitt pick och pack till taxin och åkte till Smithsfield (där nya lägengeten ligger) och lastade av allt i lägenheten, förvånansvärt så fick allt plats i taxin till och med min foldingbike!
Efter att ha lastat av grejerna så gick jag till Phoenix park (som btw är störta stads parken i Europa) med 4 tjej kompisar. Det var så sjukt varmt att vi var tvugna att ta av oss tröjorna och sola i bh ;) uppskattat från några killar som spelade fotboll längre bort..
Nu sitter vi här på jobbet och är röda som kräftor på kroppen. Men ni vet vad som sägs, efter den röda brännheten kommer den fina bruna färgen fram :p måste bara bli av med kliandet för stunden.
Eftersom jag inte har någon USB sladd till kameran var jag tvungen att sno lite bilder från min kompis Lisa ;)
I eftermiddag bär det av till Sweeeden, stannar där till på måndag. En kort trip men det kommer bli en rolig sådan! Slutar jobbet 15.30 och planet lyfter 18.10. Taxin får inte vara sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0