Tillbaka till Dublin

Jag flög tillbaka till Dublin 6 Juni!
Jag hatar att säga hejdå på flygplatser, inte kul!!! Även om jag trivs grymt bra här så är det alltid jobbigt med de där hejdå kramarna! Jag försökte hålla tårarna tillbaka och lyckades nästan, sen när jag var på rulltrappan påväg upp så kollade jag tillbaka på Mamma och Ivona och då gick det inte längre! Bläää.. inte kul..
Flygningen till Dublin gick utan problem den här gången. När jag skulle flyga från Frankfurt satt jag bredvid en irländskille som jag började prata med. Han var rätt rolig och vi kollade på någon film som han hade på datorn, den var dock mindre kul så jag somnade rätt snabbt där.
När jag kom till lägenheten på kvällen så såg jag att min room mate hade köpt en stor m&m påse till mig och hängt på dörrhandtaget till mitt rum så himla snällt (jag skulle tagit kort på det) och när jag gick in till köket så såg jag att han även hade lagat mat och lämnat en portion åt mig och försökt lägga upp det fint på tallriken :)
När jag såg allt det där så visste jag att jag hade kommit till mitt "andra" hem. Det behöver inte vara fel att ha två hem ibland, rätt kul om ni frågar mig!
♦ ♦ ♦ ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0