Tisdag 13/06-2011

Det var så skönt väder här i Dublin igår! Solen sken, fåglarna kvittrade osv. osv...
Efter att jag har hade tränat tog jag tåget hemmåt men jag klev av några stationer innan min station, jag tänkte äsch så långt kan det inte vara, en liten cyckel tur blir skönt! Det var mitt impuls jag som kom fram där för när jag klev av tåget hade jag inte en blekaste aning var jag var eller vilken väg jag skulle ta för det enda jag såg var motorväg. Jag såg sedan en liten cyckel väg och tänkte att jag cycklar tills jag känner ingen mig. Det sköna med Dublin är att om du är vilsen åk bara rakt fram, det gjorde jag i 45 min sen så började jag känna igen mig.
När jag kom hem så hade mina room mates, Mark och Monia lagat alldeles för mycket mat så det blev över till mig, tacksam för det!
Kvällen avslutades med en film
Såå bra, den måste ses om man gillar animerade filmer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0