TORSDAG snart fredag!

Jag vet inte varför men idag går dagen väääldigt långsamt! Jag har så mycket energi som jag måste bli av med på något sätt och jag vet inte riktigt hur! Just nu sitter jag och lyssnar på Sunrise Avenue (nya favorit gruppen, gillar verkligen Hollywood Hills låten) och diggar lite lätt och mimar. Jag tror mina kollegor börjar tro att det är något fel på mig snart but I don´t blame them!
Idag efter jobber kommer jag i alla fall kunna ta ut min enegi lite för idag är det sko shopping! Affärerna är öppna till kl: 21.00 varje torsdag, lucky me! Det blir att leta efter höga klackar!
Christian och Marcel ska med, jag tror att de kommer ångra sig ganska snabbt att de erbjöd sig att hänga med! Men för att jämna ut det hela så ska vi se transformers på bio efteråt!
Rolig Torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0